Alan's adventure
kids eventplanning

De naam "Alan's adventure" komt enerzijds van onze jongste zoon Alan en anderzijds omschrijft het het avontuur dat we aangaan in onze feestjes.
Alan's adventure kwam in ons leven toen ons zoontje 6 jaar zou worden!
Ik had grootse plannen en genoot zo van het opzoeken, plannen, ideetjes opdoen dat ik dacht ... Dit wil ik nog doen!
Omdat we weten dat eventplanning vaak enorm duur is en bijgevolg onbetaalbaar, willen we ons toch ook richten op de mensen met een kleiner budget!
Door onze materialen te hergebruiken kunnen we deze dan ook meerdere keren gebruiken en kan de kost gedeeld worden!
Heb je toch nood aan een exclusief feest met speciaal aangekochte materialen kan je evenzeer bij ons terecht!
Aangezien we er pas echt mee gestart zijn in de zomer van 2023 zijn onze tarieven nog vrij klein, in de hoop zo enorm veel bij te leren en veel mensen en vooral dan de kindjes blij te maken!
We ontvangen dus ook heel graag jullie feedback tijdens en na het feestje!

sfeerbeeldjes
Alan's 6e verjaardag























onze werkwijze (in't kort) bij Alan's adventure feestjes
stap 1
stap 2
Je hebt een datum, een zaal en een soort feestje voor ogen.
Je mailt naar: defeestnanny@hotmail.com.
We kijken of we die dag nog plaats hebben en bespreken met jullie welk soort feestje jullie willen en wat het budget is dat jullie voor ogen hebben.
Indien jullie op pinterest, facebook en andere kanalen al leuke ideetjes hebben opgeslagen mag je ons dit altijd meedelen en bekijken we of we iets soortgelijks kunnen aanbieden.
we gaan langs op locatiebezoek (indien mogelijk) en bekijken hoe we het feestje leuk kunnen aankleden en wat de mogelijkheden op de locatie zijn.
We stellen een plan op en bespreken dit met jullie.
We kunnen voor jullie ook zorgen voor bv. frietkraam, bbq, taart, ... maar jullie kunnen dit zeker ook zelf doen.
stap 3
op de dag van het feestje zijn we al vroeg aanwezig en zorgen we ervoor dat alles klaar staat wanneer de gasten aankomen.
Wij zijn ook jullie aanspreekpunt bij eventuele problemen.
Wanneer jullie kiezen voor een all in pakketje met begeleiding, blijven we zelf ook aanwezig tijdens het feestje.
Wanneer dit niet nodig is, komen we op een afgesproken tijdstip terug naar de zaal en zorgen wij voor de afbraak en eventueel ook voor de opkuis van de zaal.
